X

Bemo Motors - Koszalin

Bemo Motors - Poznań

Bemo Motors - Szczecin


Bemo Motors - Warszawa

Res Motors - RzeszówAl. Armii Krajowej 50

Powrót do aktualności

Nowa identyfikacja wizualna Citroen

Dodano Poniedziałek, 24 Październik 2022

Nothing moves us like Citroën


Citroën prezentuje nową identyfikację wizualną i nowe logo. Wyznaczają one początek nowej ery w historii marki, która powstała 103 lata temu, ery nowoczesnej, pasjonującej i łączącej ludzi. Nowa identyfikacja świadczy o dążeniu Citroëna do przyspieszenia realizacji misji marki i przejścia na przystępną nie tylko pod względem ceny mobilność elektryczną, by promować wartości takie, jak dostępność, odwaga i komfort klientów, które są wpisane w geny marki.


Nowe logo 


Centralnym elementem nowej identyfikacji wizualnej marki jest zmodyfikowany symbol dwóch szewronów (czyli elementów kół zębatych), znany na całym świecie. Jest to już dziesiąta wersja logo Citroëna od powstania marki w 1919 roku, z szerszymi i bardziej rzucającymi się w oczy szewronami, które kontrastują z tłem. Otacza je dyskretne obramowanie w kształcie pionowego owalu.


Przejrzyste i przyjazne kanały kontaktu z marką


Nowe pionowe logo jest elementem kompleksowego projektu nowej identyfikacji wizualnej. Jednym z głównym założeń jest uwzględnienie elementów, dla których inspiracją były marki spoza sektora samochodowego, np. z branży kosmetycznej lub modowej, by wykreować cieplejszy wizerunek w każdym środowisku. Na przykład nowy interfejs, zdecydowanie bardziej prosty i przejrzysty, zgodny z nową identyfikacją wizualną, ma zapewnić klientom poczucie bezproblemowego kontaktu z marką w kanałach cyfrowych i umożliwić wizytę w salonie bez ruszania się z kanapy we własnym domu.


Ponadto marka rozwija nowy język komunikacji wykorzystujący animacje na wszystkich nośnikach cyfrowych, zarówno na ekranach samochodu, jak i w aplikacji My Citroën na urządzeniach klienta, aby zapewnić spójne i atrakcyjne doświadczenie.


Nowe hasło 


Zmianie logo i całej identyfikacji wizualnej Citroëna towarzyszy nowe hasło „Nothing moves us like Citroën”, które podkreśla nachodzącą rewolucję w podejściu marki do przystępnych rozwiązań w zakresie mobilności, jak również determinację we wprowadzaniu odpowiedzialnych, przyjaznych dla użytkownika usług, które wpisują się w koncepcję zrównoważonego rozwoju.


 Laurent Barria, dyrektor marketingu i komunikacji Citroëna, powiedział: „Wracamy do naszych korzeni, interpretujemy naszą tożsamość w nowoczesnym stylu i wysyłamy jasny komunikat: chcemy pozostać wierni stylowi Citroëna, a jednocześnie zakwestionować obecny status quo. Zgodnie z naszą misją opracowywania odważnych rozwiązań, które sprawią, że mobilność stanie się łatwiej dostępna, zachowujemy odmienne spojrzenie na rzeczywistość i jesteśmy zdeterminowani pokazać naszym klientom i nam samym, że nic ani nikt nie zapewni takiego transportu jak #Citroën. Dzięki nowej identyfikacji poszerzamy dziś komfort, odczuwany we wnętrzu naszych samochodów, na świat zewnętrzny i na cały ciąg kontaktów klienta z marką”.


 



Źródło: Citroën PL




Sprawdź też


  • Czwartek, 15 Wrzesień 2022

    NOWE MODELE PEUGEOT e-308 i e-308 SW

  • Piątek, 7 Październik 2022

    W 2023 r. PEUGEOT z najbogatszą ofertą pojazdów zelektryfikowanych w Europie

  • Czwartek, 23 Czerwiec 2022

    Fastback - czyli nowy model Peugeot

    NOWY PEUGEOT 408

  • Środa, 7 Grudzień 2022

    Ford wyprodukował już 150-tysięcy Mustangów Mach-E

Grupa Bemo Motors © 2018 Polityka prywatności