zaufany partner w motoryzacji od ponad 30 lat

Powrót
Kariera / Krajowy Doradca Techniczny

GBDT/2025/221

Krajowy Doradca Techniczny

Warszawa

17.09.2025

Aplikuj

Czym będziesz się zajmować?

  • udzielanie wsparcia technicznego autoryzowanym serwisom
  • analiza i rozwiązywanie przypadków technicznych zgłaszanych przez serwisy
  • eskalowanie nierozwiązanych problemów do centrali producenta
  • zarządzanie przypadkami typu "technical case" (TC) lub "field report"
  • przekazywanie do serwisów informacji technicznych, informacji o kampaniach serwisowych itp.
  • współpraca z działem szkoleń technicznych w zakresie potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania materiałów szkoleniowych, ewentualnie prowadzenie szkoleń
  • monitorowanie jakości napraw i wskaźników technicznych
  • analiza trendów i powtarzających się usterek
  • przygotowywanie raportów technicznych i statystyk na potrzeby wewnętrzne oraz centrali
  • okolicznościowe wizyty w autoryzowanych serwisach
  • udział w spotkaniach z siecią dealerską 
  • wsparcie procesu reklamacyjnego oraz gwarancyjnego
  • kontakt z Działem Serwisu Producenta
  • kooperacja z działem jakości, gwarancji, marketingu produktowego oraz części zamiennych
  • udział w projektach technicznych i wdrożeniach nowych modeli
  • współpraca przy działaniach PR i marketingu technicznego

Jakie są wymagania

  • wykształcenie techniczne – wyższe lub średnie
  • minimum 3–5 lat doświadczenia w dziale technicznym (w sieci dealerskiej lub u importera/producenta)
  • znajomość nowoczesnych systemów diagnostycznych, elektroniki pojazdowej, napędów alternatywnych (EV, PHEV) – mile widziana
  • znajomość języka angielskiego - komunikatywnie w mowie i piśmie
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • biegłość w obsłudze komputera (MS Office, systemy DMS/CRM, narzędzia diagnostyczne)

Co możemy zaoferować

  • umowa o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • Karta Multisport
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • bony świąteczne
  • brak dress code’u
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie do wypoczynku