GBDT/2025/221
Krajowy Doradca Techniczny
Warszawa
17.09.2025
Czym będziesz się zajmować?
- udzielanie wsparcia technicznego autoryzowanym serwisom
- analiza i rozwiązywanie przypadków technicznych zgłaszanych przez serwisy
- eskalowanie nierozwiązanych problemów do centrali producenta
- zarządzanie przypadkami typu "technical case" (TC) lub "field report"
- przekazywanie do serwisów informacji technicznych, informacji o kampaniach serwisowych itp.
- współpraca z działem szkoleń technicznych w zakresie potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania materiałów szkoleniowych, ewentualnie prowadzenie szkoleń
- monitorowanie jakości napraw i wskaźników technicznych
- analiza trendów i powtarzających się usterek
- przygotowywanie raportów technicznych i statystyk na potrzeby wewnętrzne oraz centrali
- okolicznościowe wizyty w autoryzowanych serwisach
- udział w spotkaniach z siecią dealerską
- wsparcie procesu reklamacyjnego oraz gwarancyjnego
- kontakt z Działem Serwisu Producenta
- kooperacja z działem jakości, gwarancji, marketingu produktowego oraz części zamiennych
- udział w projektach technicznych i wdrożeniach nowych modeli
- współpraca przy działaniach PR i marketingu technicznego
Jakie są wymagania
- wykształcenie techniczne – wyższe lub średnie
- minimum 3–5 lat doświadczenia w dziale technicznym (w sieci dealerskiej lub u importera/producenta)
- znajomość nowoczesnych systemów diagnostycznych, elektroniki pojazdowej, napędów alternatywnych (EV, PHEV) – mile widziana
- znajomość języka angielskiego - komunikatywnie w mowie i piśmie
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- biegłość w obsłudze komputera (MS Office, systemy DMS/CRM, narzędzia diagnostyczne)
Co możemy zaoferować
- umowa o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- Karta Multisport
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- bony świąteczne
- brak dress code’u
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- parking dla pracowników
- dofinansowanie do wypoczynku