czwartek, 19 grudnia 2024 r.
Już po raz czwarty Miesięcznik Dealer sprawdził kto z branży najlepiej radzi sobie w sferze online. Grupa Bemo znalazła się w ścisłym gronie 15 kandydatów walczących o najwyższe internetowe laury, by ostatecznie potwierdzić swoją mocną pozycję i znaleźć się na podium, zdobywając trzecie miejsce. Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w ten sukces.
Rywalizacja odbyła się na trzech polach, pod lupę wzięto: firmową stronę internetową, działania sprzedażowe i marketingowe w internecie oraz aktywność w mediach społecznościowych. Całość oceniała kapituła złożona z ekspertów branż Automotive i Online. Na końcową ocenę, a dokładniej jej 20% miał też wpływ internetowy plebiscyt. Z tego miejsca też dziękujemy wszystkim za oddane głosy.
Jak natomiast Grupę Bemo oceniła kapituła konkursowa?
„Ostatni rok był(…)czasem wytężonej pracy w sferze online, czego przykładem jest zupełnie nowa strona internetowa oferująca auta nowe i używane wszystkich marek grupy w ramach wspólnego stoku. Witryna nie tylko zapewnia odwiedzającym mnogość opcji, ale jest do tego wygodna w nawigacji i elegancka, co wbrew pozorom wcale nie jest standardem w branży. Do istotnych zmian doszło także w mediach społecznościowych firmy – w 2024 r. Bemo uruchomiło grupowe konto na TikToku. Sprawa o tyle godna podkreślenia, że w poprzednich latach kanałami w tym medium mogli się pochwalić głównie marki premium i sprzedawcy Cupry. Dealer nie zwlekał wreszcie z włączeniem do komunikacji nowych chińskich marek, tworząc dedykowane profile dla MG oraz Omody/Jaecoo, które szybko zyskują na popularności. Sprawne nawigowanie tak obszernym biznesem z pewnością zasługuje na szacunek.”
„Nowa strona www Grupy Bemo stanowi dowód, że nawet dysponując ogromną liczbą marek i lokalizacji, można stworzyć czytelną, prostą w nawigacji witrynę.”
Tak dobra recenzja nowej strony Grupy Bemo oraz działań online to w dużej mierze zasługa wielu Pracowników i wszystkich Działów. Z tego miejsca dziękujemy wszystkim zaangażowanym w tworzenie treści internetowych. Kluczowe, jeśli chodzi o wysoki wynik w kategorii social mediów, miało zaangażowanie i pomoc naszych Pracowników przy tworzeniu wszelkich treści wideo i zdjęć. Dzięki tej ciągłej współpracy i dbałości o szczegóły, Grupa Bemo jest dziś w ścisłej czołówce Dealerów jeżeli chodzi o tematy onlinowe.
Konkurencja w tym roku była wyjątkowo mocna, o czym również wspomina Miesięcznik Dealer: „(…)skład czołowej piętnastki był, nie boimy się tego powiedzieć, najsilniejszy w historii. Jakość zgłoszeń odzwierciedlały zresztą wyniki – średnia liczba punktów uzyskanych przez TOP15 była wyższa niż w ubiegłym roku.”
Obok Grupy Bemo, na dwóch wyższych szczeblach podium znalazły się Bawaria Motors – niezmienny lider rankingu od 4 lat, oraz Duda-Cars. Obie firmy uzyskały wyższy wynik punktowy. Tym, co wyróżnia Grupę Bemo w tym gronie, jest nasz status jedynego dealera wielomarkowego, skupionego głównie na markach wolumenowych, który stworzył autorską koncepcję strony internetowej. To niezależne rozwiązanie, wolne od brandingu dostarczanego przez importerów, odzwierciedla kreatywność i innowacyjne podejście Grupy Bemo, które stale wyznaczają kierunki rozwoju działań online
Wysoki wynik Grupy Bemo, recenzja ekspertów z kapituły konkursowej oraz liczba głosów oddanych przez internautów są powodem do dużej radości. Oznacza to, że nowa strona grupabemo.pl oraz działania w mediach społecznościowych i pozostałych kanałach online, są odbierane jako pozytywne i skuteczne. Ten sukces motywuje nas do dalszej pracy nad utrzymaniem wysokiego poziomu oraz wprowadzaniem nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą Grupie Bemo pozostawać w czołówce internetowych liderów branży.